4 Nisan 2014 Cuma

15. Hafta ve Delilik Eşiğini Atlayan Ben

Sevgili Okurum;

Bir süredir yazamadığımın farkındayım. Bu aralar garip bir dönemden geçiyorum sanırım. Saçlarım diken diken, şişirilmiş ve bir nefeslik bile yer kalmamış balon gibiyim! Bence hamilelerin cezai ehliyeti olmamalı dostlar. Çünkü öyle bir an geliyor ki akıl falan kalmıyor. Deli benden daha akıllı dediğim anlar var. Ha ben bunu söyleyebiliyorum da idrak edebiliyor muyum? Tabi ki hayır. İdrak yeteneği de sıfır. Durup dururken ağlamalar, neden ağladığını anlamadığını anlayıp daha beter ağlamalar, insanlardan nefret etmeler, yalnız olduğunu, yalnız öleceğini düşünmeler, hiç iyi bir anne olamayacağım korkusu, ohoooo daha neler neler!
Bu dönemde benden daha fazla zorlanan biri varsa o da zavallı kocacım.. Çünkü adamın hormonları dün neredeyse bugün de orda, benim hormonlarım gibi uzaya fırlatılmış ordan yönetmeye çalışmıyor ki! Hakkını vermeliyim çok iyi idare ediyor, tabi sabrını taşırdığım da olmuyor değil.. Ama genel durum bozukluğumun farkında ve sanırım o da bana 'delidir, ne yapsa yeridir' felsefesiyle yaklaşıyor!
İçinde bulunduğum durum en iyi şekliyle yanda özetlenmiş, yani ara sıra bazen değil alwaysss!
Bu da geçer diye bekliyoruz ailecek..
Bebeğin sağlığı kadar o doğduğunda ki ebeveyn sağlığı da çok önemli yahu! Ya çocuğum doğana kadar ben terelelli olursam? Çocuk  beşiğinde ağlarken ona nanik yaparsam olur mu?
Akıl sağlığımı korumalıyım, çocuğum için yapmalıyım bunu! İnşallah doğuma kadar, şu yazıyı yazdığım anki kadar aklım başımda olur, doğumdan sonra Allah kerim :)
Bu arada geçen hafta ikili test sonucumuzu aldık, çok şükür herşey normal.. Bir sonraki randevumuz nisan sonunda. Cinsiyetini öğrenmek için sabırsızlanıyoruz..
Ben hazırlıklar için ön araştırmaya başladım. Gerekli olanlar konusunda çok yakın ve yeni bebekleri olan arkadaşlarımızın hazırladığı muhteşem bir liste mevcut elimde. Onlar yurt dışında yaşadıklarından listedekilerin temin edildiği yerleri, fiyatları ve burda bulunmayan bazı ürünleri ben güncelliyorum. Ürün ürün internet sitelerindeki fiyatları yazıp karşılaştırıyor, yorumları okuyarak en kullanışlı ve tavsiye edileni seçiyorum. Son halinde sevgili kocacığımla değerlendirip alışverişimizi yapacağız. Bu ay bebişin odasını yapmaya karar verdik. Ben çok ağırlaşmadan yerleştirebileyim hem de mobilyaların kokusu bebiş gelene kadar geçsin diye. Bir de oda olursa aldıklarımız da yerleştirebileceğiz. Sonrasında da adım adım diğer ihtiyaçlarımızı alacağız. Oda hazırlıklarında ve alışveriş adımlarında detayları sizlerle paylaşacağım..
Bir sonraki buluşmamızda seratonin patlaması eşiğinde görüşeceğimizi umut ederek sizlere hoşçakalın diyorum..

Burcu




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Ekemiş Anne Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template