17 Nisan 2014 Perşembe

KIZımız GeliyorMUŞ!

Kız Bebek Geliyor
                                                                    Sevgili okurum;
                                                                    Canım okurum;
                                                                          Merhaba;

Bir önceki yazımdaki depresifliğimin aksine bu hafta mutluluk denizinde yüzüyorum :)
Çünkü geçen hafta öğrendik ki KIZ'ımız olacak :)
Benim içimde hep erkek olacak hissi vardı. Ama ultrasonda bakıp doktorumuz kız dediğinde çok mutlu olduk. Tabi ki anne baba için cinsiyetin önceliği, önemi yok. Çünkü ne olursa olsun sonsuz sevilecek bir varlık geliyor dünyaya.. Ama gönülden geçen bir tercih de var tabi :)
Coşkun hep "kızım" diye seviyordu karnımı, sonucu öğrendiğindeyse yüzündeki mutluluk ifadesini tarif bile edemem :) "Kız babası olacağım" diye dolandı durdu etrafta.. 


Kız Bebek Geliyor
Kız Bebek Geliyor!
Bizim doktorumuz biraz temkinli. Bebek odası ve eşyalarının alınması konusunda 7. ayı beklememizi söyledi. Oysa ben bir an önce alış verişe başlamak istiyordum. Odası ancak bir ayda geliyor, havalanması, kokusunun gitmesi de bir ay. Kıyafetlerinin yıkanıp yerleştirilmesi, eşyaların odasında düzenlenmesi de zaman alan işler. Bir de son aylarımda ağırlaşacağım ve hareket kabiliyetim kısıtlı olacak. Bu yüzden yavaş yavaş araştırmalara girişmiştim ama doktor böyle söyleyince, Coşkun da hak verince bana alış veriş yasağı geldi. Bir yandan anlıyorum temkinli olunmasını, ama neyin ne zaman olacağı da belli olmaz ki ya! 7. ay demek tamam artık hiç risk yok anlamına da gelmez. Olacak bir şey varsa ne zaman olacağı belli olmaz. Benim mantığıma göre iyi ve olumlu düşünülmeli ki hayat güzel şeyler çıkarsın karşımıza. Tabi ki hayatta üzücü olaylar da var, ama bu korkuyla da yaşanmaz ki!
Neyse bu durumda oda mobilyalarını beklemeye aldık. Onun dışındaki ihtiyaç listesinin güncellenmesine (listenin oluşturulması ve fiyat araştırması) devam ediyorum. Bebek arabamızı seçtim. Daha sonraki yazılarımda "bebek arabası nasıl seçilmeli" konusundaki düşüncelerimi paylaşacağım.
16. Haftamızı da bitirdik, üçlü tarama testimizin sonucunu da yarın alacağız.
Hepinize sevgilerimi gönderiyorum..

Kız Bebek Annesi Burcu :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Ekemiş Anne Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template